H O M E | A B O U T M E | I N S T A G R A M | L O O K B O O K | C O N T A C T | P R E S S
____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Donnerstag, 7. April 2016

SHOP OF THE MONTH- COLLECTION NO 2

Wenn ich ein Fan von einem lokalem Shop/ Online Shop bin, dann ist es asphaltgold und Collection No 2. In dem heutigen Beitrag geht es allerdings um Collection No 2, da ich mit ihm und vor allem der Gründerin Karo Degering eine engere Beziehung führe. Karo habe ich durch einen Fotografen Freund kennengelernt, als sie auf der Suche nach einem Model für ihren Online Shop war, welchen sie letzten Sommer gegründet hat. Anfangs war ich mir ein wenig unsicher, da ich niemals gedacht hätte, dass Darmstädter auch einen guten Sinn für Mode haben können. Gott sei Dank, hat mich Karo mit Collection No 2 vom Gegenteil überzeugt. In ihrem Shop könnt ihr schöne Vintage Schätze finden, welche mit viel Liebe von Karo ausgesucht wurden. Der heutige Look beispielsweise ist komplett von Collection No 2

There are two (online) shops based in my hometown which I really love: the well known sneaker store 'asphaltgold' and 'collection no.2'. Today's column is going to be all about 'collection no.2', as I happen to have a special relationship to the owner and founder of the shop, Karo Degering. I met Karo through a friend who's a photographer, as she was searching for a model for her, then new, shop (she started the whole thing last summer). At first, I wasn't sure about whether I wanted to do it, because I never thought that there actually excisted talented people, regarding fashion, in my town (not to be mean). Luckily, Karo convinced me of the opposite. In her online store she offers a great selection of unique, high quality vintage clothing. Today's look for example, is from Collection No.2.

pullover- wood wood | skirt- vintage